Ledig stilling: Administrasjonsmedarbeider
Er du god på administrasjon og koordinering?
Vi leter etter deg som kan hjelpe oss med å bistå oss med praktiske oppgaver knyttet til gjennomføring av fysiske, digitale og hybride arrangementer og ulike administrative oppgaver innenfor kundebehandling og økonomi.
Du vil bli en del av kommunikasjons- og digitaliseringsteamet som består av åtte personer som jobber med kommunikasjon, støtte til utvikling av kursmateriale som film, nettressurser apper mv, kurs- og opplæringsstøtte på fysiske og digitale arrangementer og diverse administrative støttefunksjoner.
Dine arbeidsoppgaver:
- Bistå med planlegging og gjennomføring av fysisk, digital og hybride arrangementer
- publisere kurs og annen informasjon på vår hjemmeside og andre relevante kanaler
- matbestilling, rombooking, inkludert innhenting av tilbud fra eksterne arrangementssteder
- bistå med tilrettelegging av undervisningsmateriale på våre ulike verktøy (PowerPoint, Learnlab, Zoom mv)
- bistå med løpende administrativ støtte
- oppfølging av eksterne henvendelser til vårt digitale servicesenter
- bistå våre ulike inntaksteam med registrering og oppfølging av henvendelser
Kvalifikasjoner:
- du er gjerne i et utdanningsløp (bachelor/master) eller nyutdannet innenfor administrasjon og ledelse eller lignende
- du har teknologisk innsikt og er nysgjerrig på muligheter som finnes i digitale verktøy, apper og programmer
- god kjennskap til Microsoft Office sine applikasjoner
Vi ser etter deg som:
- har gode samarbeidsevner og liker å dele din kunnskap og kompetanse med andre
- gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- er nøyaktig og strukturert med høy grad av gjennomføringsevne, både alene og i samarbeid med andre
- liker høyt tempo og mange baller i luften samtidig
- er komfortabel med telefon og mail som arbeidsverktøy
- er forståelsesfull, tålmodig og omgjengelig
Stillingen har en høy grad av fleksibilitet, slik at det lar seg gjøre å tilrettelegge for forelesninger, eksamen og annen obligatorisk undervisning.
Vi kan tilby:
- en hyggelig arbeidsplass med høyt tempo
- moderne lokaler sentralt i Nydalen, Oslo
- lunsjordning
- gode pensjons- og forsikringsordninger
- utviklingsmuligheter
- fleksibilitet i forhold til utdanning
Praktisk informasjon:
Inntil 50% timebasert pr uke.
Søknadsfrist 1. april 2024.
Vi tar kontakt med aktuelle kandidater fortløpende.
Oppstart: Snarest
Søknad sendes til [email protected]
Spørsmål om stillingen kan rettes til områdeleder Randi Eggen, [email protected] eller tlf 952 76 375.